Sunday, March 22, 2015

Bu qələmi mənə necə satardınız?


Əgər siz  bir dəfə də olsa satış təmsilçisi və ya satış meneceri kimi iş müsahibəsində olmusunuzsa, yəqin ki, bu sualla qarşılaşmısınız.
Sizdən müsahibə alan şirkət nümayəndəsi, birdən sizə təklif edir ki, qarşınızdakı qələmi ona satasınız.  Satış sahəsində təcrübəsiz olan gənclərə bu situasiya bir az rəqibə, mənasız görünə bilər. Bu cür testlər ona görə həyata keçirirlər ki, namizədi qeyri-standart bir situasiyaya salsınlar və onun necə hərəkət edəcəyinə baxsınlar. Ona görə  özüzü itirməyin, bütün satış duyumunuzu və yumor hissinizi köməyə çağırın.

İş müsahibəsində, “qələm satmaq” üçün hansı prinsiplərə riayət etmək lazımdır.
İlk növbədə orijinal, hətta məzəli olmaqdan da çəkinməyin. Təcrübə göstərir ki, məhz gözlənilməz və tipik olmayan həll yolları sonda ən doğru variant olur.

I mərhələ: Ehtiyacları müəyyən edirik.

İstənilən satış strategiyası məhsulun özündən deyil, onun potensial istehlakçısından çıxış etməlidir. Öz müsahibinizə göz gəzdirin – onun haqqında nə deyə bilərsiniz? O, çoxlu sənədlərə qol çəkməli olurmu? Bu sizin şansınızdır ki, ona çox gözəl, funksional xüsusiyyətlərə malik və məhz bundan ötrü nəzərdə tutulmuş qələm təklif edəsiniz. Bəlkə aksessuarların eksklüzivliyi və nüfuzu onun üçün daha çox əhəmiyyət daşıyır. Öz təklifinizi məhsulun unikallığı üzərində qurun.
Sual verməkdən çəkinməyin, qoy həmsöhbətiniz heç olmasa az da olsa özü haqqında və öz maraqları, məşğuliyyətləri haqqında məlumat versin. Əldə etdiyiniz informasiyanı öz alıcınızın başlıca ehtiyaclarını və prioritetlərini müəyyən etmək üçün istifadə edin.

II mərhələ: Təqdimat.

İnformasiya aldıqdan sonra siz mütləq öz məhsulunuz haqqında məlumat verməlisiniz. Bu zaman istehlakçının ehtiyaclarını nəzərə almalısınız. Sizin satış təklifiniz, ilk növbədə bu ehtiyacları qarşılamalıdır. Siz alıcıya məhz onun əldə etmək istədiyini təklif etməlisiniz. Yalnız bu halda o, qələmi sizdən almağa razı olacaq.
Qənaətcil insanlar üçün, onları razı salacaq qiymətlərlə daha ucuz təklif paketi hazırlayın.
Şan-şöhrəti sevənlər üçün isə unikal dizayn təklif edin. I mərhələdə aldığınız informasiyadan tam yararlanın.
Satışların ən vacib prinsipi – məhsulun özünü deyil, alıcıya lazım olanı satmaqdır: prestij, nüfuz, qənaətcillik, eksklüzivlik, praktiklik.

III mərhələ: Sövdənin bağlanması.

Söhbətin ən uğurlu sonu o olar ki, sövdə baş tutsun və siz yekunda həmsöhbətinizi qələmi almağa razı salasınız. Belə halda siz yeni iş yeri tapmış olacaqsınız, sizin işəgötürən isə perspektivli satış təmsilçisi.

Mənbə:VitalCV

No comments:

Post a Comment